som gladast

eftersom jag har varit dålig på att updatera så blir det snabbresume nu istället.
onsdags var jag i stallet hela dagen sedan blev det en lång promenad med thess
torsdag kom wendela som sagt ut, natten spenderades med härliga människor
fredags blev det grönan o bra konsert
lördagen spenderade jag med wendelas fina familj o sen på fest i vendelsö, riktigt roligt!
igår var jag o wendela o shoppade hela dagen sedan hade jag filmkväll med världens finast bror.
idag vaknade jag upp vid halv 12, jag vet helt sick. åkte till stallet o spenderade hela dagen (det som var kvar på den) med mina fina flickor.
ikväll måste jag plugga o fixa visum till australien.
sen får vi se vad jag mer hinner.
såhär glad är jag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0