*

Åh. vilket jävla liv jag lever. älskar det.
och er alla som gör det så sjukt bra.

nu tänker jag vara skriva om min gårdag. bara för att vara tråkig o för att jag känner för det.
igår mötte jag upp mami o isak o åt världens godaste mat. sedan begav sig jag o mam in till stan. kom hem med en massa påsar.
eftermiddagen spenderades hos lihammar, jessica hade studentmottagning. mycket mysigt o god mat.
sedan rullade vi vidare till en kompis till w&f som hade fest.
kvällen var helt underbar, massa dansande o härliga människor.
förresten.
känslan när man åker moppe mitt i natten , efter en underbar kväll, hur underbar?
bäst.
idag vaknade jag med mina fina flickor.
jag o wendela begav oss hem till wendela.
Där det bev en stor frulle med hela familjen.
massa kärlek till hennes underbara familj.
Nu har jag precis kommit hem. snart kommer min älskling M o ska hjälpa mig förbereda inför ikväll. då blir det grillning här med tjejerna. längesen. får se om det ansluter lite fler folk sen på kvällen också.
har jag sagt att jag älskar livet?

igår.
hjärta er.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för igår älskade nu!

2011-06-11 @ 18:29:49
URL: http://nnobigdeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0